Wednesday, May 19, 2010

Member Tikam Belakang???






Hurmmm, malam malam takder buat ape nih, nak langsaikan hutang hutang dulu lah...yang ni dari cik Nard, uiishhh pasal member tikam belakang? adoiiii, sosah nih nak menjawab...


1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?
Hurmmm, ntah la nadia, akak rasa akak dah 2kali la kena ngan mmber sendirik nih, nak kata tikam idokler tikam, tapi membara gak la apa yang terjadi tuh...tapi akak let go jer la...tapi apa yang terjadi apa yang dia, dia, dia buat akak masih ingat...ntah le tak boleh lupa plak...


2) 6 orang dihati anda?
- Mak
- Ayah
- MZ
- Mak
- Ayah
- MZ 
;)

3)Anda rasa anda comel?
Yer saya chomey, cuba tengok pipi saya...chomeyyyy kan???


4) Single or Taken?
Taken ;)


5)Blog yang anda suka?
MZHANY hahaha, ngengader betol ;)


6)Adakah bilik anda kemas setiap hari??
yer kemas, tapi tak la sekemas bilik kat hotel tuh. 


7)Lagu terakhir yang anda dengar?
roda roda kotaraya...sioottt tol, baru pas tengiok citer tuh kat tv2, and masih terngiang ngiang sampai sekarang...

8)Last teks mesej?
 TQ,yer, saya kena kuat demi mak& ayah. dan saya harap semua faham, saya seorang sahaja anak yang tinggal, so saya tak sanggup nak biarkan mak saya sorang2 uruskan ayah saya. 
Wednesday, May 19 2010, 9:41PM


9)Last phone call?
19/5/2010, 9:45PM

10) Hari terakhir anda menangis?
19/5/2010, sebab tengok ayah menangis tahan sakit ;(


11) List 5 kaler favorite anda?
1-Hijau
2-Hijau
3-Hijau
4-Hijau
5-Hijau



12) Orang terakhir anda ber-Ym?
Dayah

13)Game paling anda suka?
Game Boy hahaha...ntah ler... 
14) Adakah anda peminat MCR?
Tak kot, just dengar jer, tak dok ler minat  
15)Apa perasaan anda menjawab Tag ini?
sakit belakang coz menunduk taip nih hahaha  
16)Anda rasa Tag ini best?
besh!  

17) Tag lagi kepada 10 orang
ibudhira 


No comments:

~TQ Dear~

Followers