Ini Wilayah Hijau: Kad Kesihatan Anak


10 May 2010

Kad Kesihatan Anak






hehehe,
bukan kad kesihatan anak hany yer...semua maklom kan, hany xdok baby lagik kok. ini cerita pasal kad kesihatan anak, anak itu adalah hany ler.


Macam ni,
balek baru nih, mak hany suruh hany kemaskan segala barang la, sebab mak serabut banyak benda sgt...so kemas punyer kemas...hany terjumpa la kad kesihatan anak nih. hehehe ini kad aladah kad semasa tahun 1983 hokey...27 tahun yang lalu. jom tengok ghupernye camno dah...


see...masih elok lagik kan.
segar lagik, takder koyak pon
tengok tarikh tuh, 16.5.83
tarikh lahirnya puteri yang disayangi...
27 tahun yang lalu....


ni lak senarai checkup ke haper tah...



umur 4tahun, hany seberat 15kilogram. hehehe


seyes,
terharu beb, bile tengok balek semua benda nih...mak hany memang suka simpan benda benda nih, tp kekadang kalu mintak balek...mak tak hingat pon...sudahnya, takder barang pon nak dibuang...semuanya hany sayang....hehehe....




Komen
10 Komen

10 comments:

stingray said...

pasang laa sbox seketul....
senang nak menyepam hahaha

suamihanyisterizuki said...

hahha, saboo ler...tengah tingok2 la nih..hahaha

Diyana Zulkifli said...

slimnye hany masa umur 4thn.hehe.tp budak2 mmg cnggitu kot kan, masa baby je gumuk2 pastu makin susut macam anak dara ngan anak bujang saya tu..esok lusa konfem kurus jg tu ,kuat main.

Nor Aishah said...

masih ada kenangan lama ye...

IbuDhira said...

besh nye..dpt gak hany tgk n simpan sebagai kenangan..terharu kan...
terasa diri begitu dihargai..

suamihanyisterizuki said...

diyana: a'ah kan, baby cepat je susut..aktif kot..

aishah: tu ler...nnti nk simpan jugak yg anak punyer hikhikhik

rin: seyes rin terkujat gak masa tengok tuh...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

baru teringat... ada lg ke tak rekod kesihatan anak2 I ya...klu ada mmg kena simpan elok2...mmg menginsafkan bhw kita dulu pernah kecik & pernah "menyusahkan" mak kita. Klu ada gmbr ultrasound pun sebaiknya simpan..

suamihanyisterizuki said...

MM, hehehe cek cek jgn tak cek...;) ituler, pas ni sediakan 1 box hijau, khas utk brg2 cenggini...;)

Ena said...

Bagsunyer..

kenangan tu kan!..

suamihanyisterizuki said...

itula ena, hany lak adakah secekal mak hany, bleh simpan semua benda cenggini nih....