Ini Wilayah Hijau: Tebayang bayang...


03 May 2010

Tebayang bayang...





ishhhh,
hany terbayang bayang mak ayah hany laa...ye la dorang dah 2bulan duk sini kan. biasa nya time cenggini, dah siap siap makan, mak akan solat dulu hany akan basuh pinggan mangkok semua...pastu nanti kan mak bagi ayah makan ubat...


patu nanti mak akan join  hany ngn mz tengok tv sama sama, mak suke sembang sembang...uhhhh seyes teringatkan mak ayah dan terbayang bayang mak ngn ayah masih berada di sini. eiii mesti makan masa gak hany nak serasi dgn keadaan sekarang ni adussshhh...



Komen
2 Komen

2 comments:

Ena said...

sy pun rindu sangat mak ayah & adik2 di kg.. belum ada kelapangan lagi nak jumpe mereka.. huhu..

suamihanyisterizuki said...

ummm,

tu lah kan..busy ngn keje...tapi nak buat camner...