Ini Wilayah Hijau: Ayah...


08 May 2010

Ayah...



Alhamdulillah...
Ayah hany dah kuor hospital...


Alhamdulillah jugak...
ayah hany dah semakin sehat, segar la sikit berbanding sebelom nih... tapi ayah dah tak sekuat dulu. Jalan pon tak larat dah...nak kemana mana pon kena angkat pimpin...tapi selalu nya ayah duk baring je kat tilam, sebabnya kalau duduk ayah akan sesak nafas, so lebih baek baring je kan....


tapi lagik,
kesian kat ayah sebabnya, terpaksa minom air dengan kadar yang sikit...sebabnya kalau minom banyak banyak, nanti air mungkin naik ke jantung...itu yang akan membuatkan ayah sesak nafas....


Masa hany nak balek ke slangor nih,
hany bagitahu ayah, 5mini lepas tuh, tiba tiba ayah macam sesak nafas...hany ngn mak cepat cepat urut urut dada ayah,mak tanya sakit dada ker, ayah cakap tak...pastu mak kata knape macam tuh..ayah diam dia ckp tak sakit dada....


rupenya ayah sedih hany nak balek..
sebab tuh nafas dia lain macam sebab bercampur sedih....ishhhh hany pon sebak jugak masa bagitahu nak balek tuh...Hany janji ujung bulan nnti hany akan balek lagik...InsyaAllah....


hany dah bincang dgn mz, nak bawak ayah tinggal dgn hany, alhamdulillah mz setuju...TAPIIII, yang masalah nya, ayah hany tak nak...hany bagitahu, dia diam...dia cakap taknak, bohsan katanya duk umah hany...habis camner kan...hany 2, 3 kali cakap kat ayah ajak duk ngn hany ngn mz kt slangor nih...tapi tetap ayah tolak...


mak cakap,
nanti la mak pujuk plak...bior la dulu sekarang nih...


Komen
2 Komen

2 comments:

MR Bang Miji said...

kesian ayah hany.moga die cepat sihat. amin

suamihanyisterizuki said...

tq bang miji....ameen...