Ini Wilayah Hijau: Akhirnya, dah guna ;)


08 May 2010

Akhirnya, dah guna ;)





Sebelom nih,
sokmo jer hany p jj, duk survey la survey simplysiti nye barang nih kan...hehehe ntah brape kali nak survey kan...tapi belinya idok la jugak kan...apo laaa....


ha, baru nih kat ganu nih hany dah tengok dah...yang starter kit tuh. sekali tengok harga rm39.90...sekali hany rasa mcm kat jj equine hany tengok macam rm29.90. so tak jadik beli. nak jugak tunggu balek slangor. hahaha.ok lah hari nih, hany ngn mz g jj, nak beli beras, susu and barang barang lain ler...hahaha giloss, beras habis pon xbeli beli lagik. so terus g watson....


skali tengok, hahaha harga pon rm39.90. eh bukan rm29.90 ker? ke hany salah tengok. xpo lah sebat je lah kan. pencoci muka hany pon dah kering seme...so xpo la alang2 nak try kan.

hany amek New Age punyer...NEW ker???


1) Moisture wash


2) Simply5 cream

and....

3) new age serum


ha, itu le 3barang yang ado...
baru je try tadik...hurmmm camno? hahah taktau, besh je kot...hahaha besh besh...


Komen
4 Komen

4 comments:

Dokter faRyn said...

best ke? saye peminat siti. teringin jugak nak support simplysiti. hehehhe.

suamihanyisterizuki said...

setkt ni, ok la dgn kulit hany nih... lagikpon kulit hany mcm ok jer tukar tukar pencuci muka nih...

try la dulu doc...

mamaaqil said...

cantikla kwn aku nanti..jgn eida tak knl anie dh la ya..hehehe

suamihanyisterizuki said...

hahaa, kok sampai tak kenal da...bukan gue buat plastic surgery pon