Ini Wilayah Hijau: baju raya


06 May 2010

baju raya

Hany xdpt blogwalking n visit blog dgn sempurna,since hany online guna hp.hp pn cikai nye je.screen pn kecik. Loading not bad,tp byk yg xkuor.maklomler xsupport. Kalau dpt visit pn,hany xdpt tglkn komen...sowi...

Alhmdulillah,ayah hany dah makin segar,sehat.dah dapat balek rumah.tp kaki ayah xkuat,nk gerak mane2 kena pimpin,mak lak xlarat sorg2,so kena 2org gak pimpin ayah
ubat,xyah ckapla byk nye kan.

Now ni,ayah hany xleh minum air byk2. Bygkn sehari xleh lebih dr botol mineral kecik tu.adoiii da la ayah jenis kuat minum air,dgn cuaca skrg yg panas xdapat bygkan.

Ni da lari tajuk ni.hehe jap lg hany nk g cari bj raya.haha xawal sgt kan?hehe sbnrnye bkn bj ry pun.cousin hany nikah pas raya,so ktorg mmg buat bj yg sama utk semua org.jd hany ketinggalan sket.dorg xbeli utk hany sbb igtkn hany xnak join bj sama.so hany kena g beli skrg gak,kalau x kan hbs lak kain yg sama jenis ni.

Dorgnye tema adalah peach ok.hahaha hany pakai peach ahaks,kaler lembut gtu...xpe la.skali skaler kan.tp ijo ku masih xley lepas ok.

Hmm,
korang cmne?agak2 da prepare bj raya ni?ye la skrg tukang jait bj byk tempahan kan,alih alih ramai beli bj ready made je.sonangkn.janji sedia duit,dapatla bj nye kan

tetibe teringin nk tgk wayang.hahaha





Komen
4 Komen

4 comments:

kella said...

hmmm.. selmat bershopping ya!
nanti jgn terbeli yang tak perlu pula.. hehehe.

:)

Liza said...

hujung minggu nie mmg cadang nak carik kain buat baju raya, excited lak

Ena said...

Semoga ayah hany cepat sembuh & pulih seperti sediakala..

suamihanyisterizuki said...

kella: hehe ye mmg kena jaga jaga kan..pompuan ni xhengat donia kan...

Liza: excited kan bile sebut shopping hehehe

ena: Alhamdulillah...ameen