Tuesday, May 18, 2010

“hypnofertility”



ni dari email, jom baca apa katanya..kot kot ada ilmu yang bleh kita amek kan...ummm, pada sape sape yang tahu pasal hypnofertility nih, mohla kongsi kongsi dgn kami...dr.faryn ker nak share ape ape...



Amber Olson mengalami ketidaksuburan yang tidak dapat dikenal pasti (unexplained infertility). Doktor sendiri tidak dapat mengenal pasti apakah penyebab utama yang menyukarkan Amber Olson untuk hamil.

Pelbagai cara Amber Olson telah lakukan. Tetapi hampa dan kecewa yang Amber Olson perolehi. Selama 3 tahun setengah Amber Olson menanti cahaya mata yang pertama.

Kemudian Amber Olson mengetahui satu kaedah tradisional yang dapat membuat seseorang itu mudah untuk hamil. Kaedah ini amat senang dan simple sahaja. tetapi ia memerlukan daya tumpuan dan keyakinan diri yang tinggi untuk berjaya.

Kaedah ini dinamakan sebagai “hypnofertility”. Dimana seseorang wanita yang ingin hamil akan diberikan rawatan secara hipnosis atau minda separa sedar.

Minda separa sedar ini kemudiannya akan memberikan respon pada diri wanita itu dan menghasilkan aura yang positif darinya.

Antara contoh kaedah “hypnofertility” ini adalah sentiasa memberikan kata-kata positif pada diri kita. Lihat perkara yang terjadi disekekliling kita adalah satu anugerah dan bukan sebagai beban. Sentiasa dengar lagu-lagu yang boleh menenangkan jiwa kita dan tidur yang cukup.

baca kisah Amber Olson dan “hypnofertility” ini pada laman web ini:

http://wcco.com/topstories/hypnosis.pregnant.lifeline.2.365159.html


No comments:

~TQ Dear~

Followers