Ini Wilayah Hijau: Apa Dalam Dompet mu....


11 May 2010

Apa Dalam Dompet mu....




Ni saja kemas kemas purse...ni ler yang hany jompa...hahaha...dah nama dompet nih kan, alaa benda biasa jer pon...bukan bleh muatkan apa pon dalam tuh kan...moh kite tengok apa dia....


ha tu dia...nampak tak P kaler merah tuh...
so pepaham je la yer..;)


hahhaa, gambar skema...ni pon dapat gambar nih sbb hany nak kena
station kt johor, kalu tak konpem ler tak dapat...
kunun tak dapat jumpe tiap tiap minggu so kena la bagi gambar kan...
kurus kan MZ???


point cosway and JJ


ni segala kad la...tengok kad JJ, harus lah hijau kan...


kad nikah kami...
hehehe dah gomuk dua dua orang nih...




Komen
5 Komen

5 comments:

Nana said...

lawa kad kawen terengganu kalau KL punye just laminate je

suamihanyisterizuki said...

ye ker? hany igtkn semua negeri sma...ropernyer tak standardize...

nARd eLainY said...

btul2..lawa plak tgok kad nikah tu..

gg said...

yang ni kad yang baru neh??lawo2...hhehe..xsabor nak tgk kad sndiri plop..btw..
ganu kat ne??kekeke

mzhany said...

a'ah ni kad latest rasanya, sbb hany nikah bulan july 2009. ganu kt Pulau Duyong, KT