Ini Wilayah Hijau: Contest by Myself


27 May 2010

Contest by Myself

Join contest lagik...ahahhaa...giler la nih namanya...ok meh tengok apa contestnyer...pastuh tajuk entry nih hany follow je tuan punye contest tuh...hahaha bila baca macam contest hany anjurkan jer...soclose, hany tak pernah buat contest tajuk macam nih, tapi bila org baca jadik macam contest hany buat, sbb by myself...hehehe tak pe takper...org tengok akan tahu sape yang buat contest nih...;)



Nak tahu syarat bagai, serta hadiah KELIK SINI k...gambar yang nak di pertaruhkan adalah...








Bapak kotor chermin nih, tak dapek nak nolong...siap nampak lagik debu debu cinta tuh...ayoooo, takperlah harap pihak soclose terima yer ;)


Chermin nih, yang bulat tuh, buatkan diri kite nampak lagik besooo...huhuhu sah sah la nampak lagik gomuk hany nih kan...hehehe...ok laaa....daaaa

Komen
9 Komen

9 comments:

soclose2213 said...

hany : terima kasih sudi join contest by myself..

hany ada anjur contest mcm ni ke? tak tau pun..sorila klu mcm tiru..entah smlm tgk2 gambar sendiri cadang nak wat contest bufday bulan Jun ni..hihihi

semua syarat ok..

good luck dear..muahhh

soclose2213 said...

oopppss hany syarat no.1 mcm xde la..

soclose2213 said...

hehehe, ari 2 mcm ada, cek td macam xde ni dah ada..ok dear tqvm..ADA ADA

sue mrs.pink said...

comei gambar2 tue

kella said...

huhuhu.. leh try jugak nih... lama tak masuk kontestoo..

suamihanyisterizuki said...

jom jom try try, sama sama meriahkan ini contest...

cik daisy said...

kretip2.. sbb ko pakai cermin tu hany.. all d best aaa =)

hidayah said...

hahah..mintak maap la yer..aku tk sempat nk lap cermin tuh..janji leh nmpk muke sudey..

suamihanyisterizuki said...

hahaha,

weihhh lap r sket...;)