Ini Wilayah Hijau: TEKANAN


17 May 2010

TEKANAN




takkk,
bukan hany yang tertekan..setakat nih tak tertekan lagik, tapi kan ni citer pasal tekanan@stress yang kitorg dengar semalam...

Pastinya korang tengok kan final piala Thomas kan...kalau korang perasan la kan, pengulas tuh banyak sebut perkataan TEKANAN, TERTEKAN...hehehe ye r dengan situasi semalam semua nak menang kan, mana ada pemain nak kalah kan...gilos laaa...and dalam mengejar serta ingin menunaikan harapan negara, sah sah la pemain pemain semalam sangat TERTEKAN kan...


MZ, lak yang duk tekun tengok perlawanan semalam, TENSEN, sebabnya duk mendengar perkataan TEKANAN, TERTEKAN yang di sebut oleh pengulas semalam. ishhh dia nih asyik tertekan, tekanan je yang dia sebut, tak der perkataan lain ker...hahha tertekan my MZ.


habis b,
mestilah pengulas cakap dorang tertekan, pengulas tengok dari riak muka mereka, dari gaya permainan lagik...ituler yang terkeluar TEKANAN, TERTEKAN tuh kan. 


nak buek camno kan...aperpon SYABAS jugak buat team badminton Malaysia...tekanan bermain di tempat sendirik lagi tinggi yer...aperpon TAHNIAH & SYABAS....


Komen
3 Komen

3 comments:

SUHAIDA SUPALIO said...

hehe...xtgok pun..
so xrase tertekan sgt..kih..kih...

suamihanyisterizuki said...

elok gak tuh ;)

kella said...

yup! apa pun.. m'sia dah lakukan yang terbaik! salute....