Ini Wilayah Hijau: SimplySiti lagik....


14 May 2010

SimplySiti lagik....




hahaha,
tak habis habis dengan simplysiti kan, kali nih hany try lipstik lak. ummm jangan di tanya apekah nama serta kod untuk lipstik nih...hahaha harusla daku lopa kan...maen try jer... yang hany try nih lipstik sekali dengan yang glitter tuh...ape kenama nya...ampon taktahu sangat nama nama alat make up nih...;)


nak amek gambar bibir, tapi mata yang dibesarkan..motip?


tak berapa nak nampak la plak kan...

hurmmm ok tak dengan hany colour ni?

Komen
16 Komen

16 comments:

fazilzura said...

wrna pe tu ?

cm glos jek

nARd eLainY said...

nmpk natural

Salbiah bt Karim said...

ok, lawa

~aSFaLiZa~ said...

nampak dow gigi jarang ko. hahahha. ampun tuanku

suamihanyisterizuki said...

fazilzura: ni lipstick ngn gloss hany cube...tp mcm xnmpk lipstik nya ;)

nad: a'ah kan

salbiah: umm cmtu bley r teruskn guna yg nih

as:hahaha, xleh nak rapatkan dah gigi tu beb...haha aku suker dowh jarang camtu ;)

SYANI said...

Kaler pink ke??? Nampak natural jer.. cantik!

Dokter faRyn said...

saye pun gigi jarang gak. orang kata gigi jarang ni romantik.


hahahahha ;)

kella said...

hmmm.. natural kaler.. ok lah.. rasanya kalau terang sikit sesuai kot... hehehe.. pandapat je.. :)

suamihanyisterizuki said...

syani: ye kot..tp memang kaler lembut la

doc: ye eh romantik? hehehe

suamihanyisterizuki said...

kella; itu le tak sempat nk try yg lain, terkocoh kocoh...kalu kaler slow sgt mcm xnmpak ngn hany kan..bibir gelap..

rATu kEBaYA said...

bibir tu dah ada rupa bibir siti pulak

satonaka a.k.a ajak said...

tu bukan bibir tu..paruh tuh..hahahah..pendapat je

~aSFaLiZa~ said...

hahahhaa...ajak bongok. paruh??? wakakakaka

suamihanyisterizuki said...

aishah: tahi lalat kt bawah bibir tu ada la kot mcm siti ahaks...prasan youuu

ajak: jeleshhh la tuh..kidsss

as, ajak tak kenal paruh cmner,

IbuDhira said...

cantik.. natural kaler..tp kalo ade yg terang ckit lg ok kot ngn hany..berseri gitu..pendapat i aje yea...

Norhafiza said...

cantik..cantik..cantik..No suke kale dia...kena/sesuai ngan kulit hany..