Ini Wilayah Hijau: hapdet


31 May 2010

hapdet




Hari nih hany ke JB, 
huhuhu macam biase la kan, xde ape yang menarik kat sini, sampai umah sewa lak...letrik kat ruang tamu tak dok, eh lampu rosak laaaa...starter problem kot...haru beb...hany jenis bukan memerap dalam bilik jer...tak slesa la duduk je dalam bilik tuh....


sekarang menuntun tibi dalam gelap..berbekalkan cahaya dari tibi dan laptop...waaa mau naek power spek pasnih...seb baek kipas ok...so sejuk sket hati nih....macam biasa, hany tengok tibi sorang2 laaa...fizah jenis tak tengok tibi...lagipon dia nak keluar jap lagik...owhhh sangat tak beshh ok....


hari ni hany ke jb selekeh gilerrr...dengan selipar jepun jer...dah la selipar jepun je, dia nye reben sebelah kiri tertanggal lak...hahahha mz tegur gak tadi, katanya tak elok la kan nak masuk opishhh, hany pakai jugak...selamber laaaa. sebenarnya kaki hany sakit.ibu jari sakit...nak berpijak di bumi yang nyata nih sakittt wooo, senak senak rasanya. semalam hany dah rendam dengan air panasss, sangat lega...tapi masih sakit lagik nih. tak tahu ler knaper....


hurmmm,
nak berjalan jalan ke blog membe membe nih...lama tak berjalan....




Komen
2 Komen

2 comments:

fazilzura said...

huny ... nape dgn ibu jari mu tu ??
tersepak apa2 ke?

hanie@nisya said...

try pegi hospital & check ye?