Ini Wilayah Hijau: MASAK?


25 May 2010

MASAK?




Owhhh, dah lame hany tak masak kat omah nih...huhuhu, sejak balek kampong, smpai hari nih. semalam kunun nye nak la masak hari nih...kunun ok kunun. pastu mz balek lambat and hany pon balek lambat...kekdahnya beli la kan...hehehe


pastuh,
konon, berlagak beli 1je mee goreng untuk suami, sebab hany dah makan petang ngn mmbe mmbe...perghhh tak leh tahan godaan mee goreng nih, sodap weihhhhh...udahnya 1bungkus share ngn hany...sian suami, udahla lapooo, pastuh kena share ngn suami lak...hahaha berlagak sangat kan...


mz lak dengki, dia bagi mee je kat hany, ayam ape, dia tak suapkan pon...bile bagitahu kt mz, katanya dah hany tak mintak...ok fineee....


hurmmm,
ade yang mengatakan, kalau berdua nih, beli makanan kat luor lagik jimat, dari masak...betol ker? tapi, kalau suami jenis tak suke makan, makanan luar camno? masak la jawapannya kan...hehehe, korang camno? AISYAH ni selalu masak jeles ngn dia tau...hehehe

Komen
3 Komen

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hany ~ masa I baru2 kawin, hubby tak izinkan masak.. sbb mkn kat luar lg jimat, I pulak risau sbb takut skill memasak hilang...then I masak la jugak time weekend.

nisa said...

sy dr masa brcinta hingga dh kahwin...hanya sediakan makan tengah hari jer...makan malam stiap hari mkn lua atau tapau, tp kalo makan lua koi 3 pagi baru makan, sampai org kt gerai kata kami ni bersahur...hahaha

cik daisy said...

mmg ler.. dah berdua je yg mkn. spend time kat dapo punye lama (potong2, siang2, masak, basuh pinggan periuk belanga). penat plak tu. masaknye utk kuantiti sikit. slamat mr hubby ku x kisah sgt psl mkn. dia pun suggest mkn kat luar je time berdua dolu2. tp kalo dah mz x bape suke mkn luar, kamu kene lar ikutkan saje yer ;)