Ini Wilayah Hijau: Ahad Petang...


09 May 2010

Ahad Petang...




terasa nak buat entry,
tapi tak dak idea plak kan...hurmmm sembang petang je la yer kite...semalam hany duk survey chatbox...tapi tak letak lagik pon hehehehe, macam tak bleh pilih yang mana satu kan. hehehe, yang hijo tuh memanglah 1st yang hany pilih...tapi tak tahu ler idok ler berkenan dekat hati nih...


hari nih,
hany masak ngan mz hari nih. untuk makan tengahari, hehe mz tolong goreng telur je pon.huhuhu...hany masak simple giler hari nih. sowi ler gambau nyer takdok. daging goreng kicap ngn telur jer.hehehe pastu ada sotong sikit hany bawak dari rumah. mak hany bekalkan, katanya kesian kat menantu dia tak dapat makan sotong puas puas...umm, ok la bawakkan je laaa. huhuhu


amponn tak dak idea...hihihihi

Komen
0 Komen

No comments: