Ini Wilayah Hijau: Pasal PEKAN lagik...


17 May 2010

Pasal PEKAN lagik...




Hany masih nak citer pasal PEKAN. macam nih, semalam hany kenakan MZ...hany tarik seluar MZ sampai atas perut pastu nampak cam skema cam kelakor...masa tuh MZ baring...dengan tak pakai bajunyer kan...pastu tetibe rasa macam PEKAN yang dalam cite Batu Belah Batu Bertangkup tuh...hany pon bantai gelakkk...gelak yang betol betol gelakkk nih, kelakor sangat tengok...


sambil gelak sambil hany tanya MZ;

B, kelakor la b, macam PEKAN je syg tengok.. (gelak lagik nih)

hehehee...(mz hany tersenyum jer...)

B, b tau dok PEKAN? (masih gelak)

PEKAN tu aper lak...

alaaa, b nih...PEKAN dalam cite Batu Belah Batu Bertangkup tuh...(gelak makin kurang)

cite ape tuh,cite indon tak tengok laa...

B! cite melayu la...zaman dulu, hitam putih lagik..(terus tak gelak)

hahaha...(tibe tibe MZ lak yang gelak)


seee, dia tak tahu PEKAN, buang karan betol...isshhh

Komen
7 Komen

7 comments:

ASAM KEPING said...

hhehe..dia lupa kot..
Pekan comel pe..ngan rambut ciput

Nani # said...

ooo sekianlah maksud pekan ;p

kella said...

hehehehe... si pekan yg buat ibunya kempunan nak makan telur tembakul..huhuhu

Ena said...

hehhehe..

cute jekkk..

suamihanyisterizuki said...

suhaida: takkan la lopa...a'ah rambut secipot...lopa tang rambut

yer cik ijo..ituler al-kesahnyer...

kella, owhh tu part sedey tuh..

ena, hhahah cute yer...

tricksrex said...

adeh suami akak ni tgk cte omputih je ke dolu?

suamihanyisterizuki said...

ahahaahaha,
terkazutt kan...sikit punye glemer tuh cite tuh...

ntahla dek non ;)