Ini Wilayah Hijau: 16 Mei 2010


16 May 2010

16 Mei 2010




Hari nih, hany tak de la beriya pon celebrate kan, ummm dah tuo kok just kuor makan makan je ngan MZ. kitorg g makan tengahari kat kenny roger. hany memang suke kenny nih, hehehe ayamd ia beshhh. pastu plak dapat voucher sempena besday dari JJ...beli dua set quarter meal kenny dapat free 1set quarter meal tuh. so hany pon gunakan la voucher tuh.

1 set take away...makan di petang hari plak...


wajib ade nih, kat kenny...






cahayaaaa...hahaha nasebla yer...


handbag putih, sandal putih...;)

hurmm,
sampai la nih, hany tak bagi lagik hadiah kt MZ, hahaha kejamsss kan. takkkk sebab nya nak jugak tunggu apa yang MZ nak. tadi pas makan, kitorg terus g beli brg brg rumah, pastu MZ nak balek cepat cepat nak tengok taufik lawan Lin Dan kan. so tak der masa nak jalan jalan tengok tengok barang...so next time eh b...

Komen
4 Komen