Ini Wilayah Hijau: GANU


20 May 2010

GANU



Sampai ganu jam5.30pagi...mata ngantok tak yah citer ar...hany terus g masjid putih terengganu, letak bag laptop...keluarkan selimut, terus tido...hahhaa azan subuh bukak mata jap, pastuh sambung tido balek...sedang syok tido...sekali dengar bunyik orang geledah barang, sebab hany tido dekat almari...adoiii laaa habis dia langgar beg laptop...bergegar kepala hotak...pastuh terus tarik selimut slow slow nak tengok apakah gerangan nya....cesss orang kurang siuman ropenyer...terus xley sambung tido....




Kat masjid, carik la tempat nak cocok charger hp kan, giloss hp matik terus. sekali semua tempat cocok di tulis, jangan curi ini flak. hahaha cumel je ayat weihhh so hany pon cocok laa...hany tak curik flak, hany caj hp jer...pastu ade sorang budak pompuan nih, nk balek setiu, kitorg sembang2 la kan....biase r dua dua peramah, sambil tunggu cerah sikit kan, layan sembang ar...
then,
dua dua dah lapooo terus g makan kat stesyen bus ganu. kuciwa sedikit...hany nak makan nasik dagang dah habis plak, so makan nasik lomak jo lah....beshhh wooo sedap weihhh....siap makan terus hany naek teksi g hospital ganu....




tak larat lak nak menaip...huhu fenat weihhh, ok ler...nnti nnti sambung lagik...


Komen
8 Komen

8 comments:

fazilzura said...

heheh biasak le , kat ganu mmg laris le nasi dgg pepagi ..

mknan sno mmg sodap .. kalau dtg time raya , singah2 le ke rumah nenek zr di KT yek

kella said...

balik ganu eh..
pekena sik dagang ngan ikan aye.. sedap sungguh! uhhh..

semoga dipermudahkan segala.. Amin..

ASAM KEPING said...

dah klik nufnang akak..hihi

rATu kEBaYA said...

nasi dagang tak pernah rasa lagi.. hanny masakkan boleh.. hehehe

nisa said...

wohoh! Balik ganu ker..umah fmily sy dulu kt depan masjid terapung,aiseh ape nme tah..lupe dh plak, yg tau umah dekat ngan kelab golf juge..tp skunk fmily dh tggal kt KL...rindunye ngan Ganu...

PearlnScarf said...

sedap nya keropk losng.. kalau beli amik gambar tepek sini yer..

suamihanyisterizuki said...

zura, tu ler...igt sok pg nak g carik lagik nasi dagang nih...

kella, a'ah ade kt ganu nih. ooo lame la tak mkn nasi dagang...

suhaida, tq dik...;)

aishah, wooo tinggi permintaan nih huhuhu kena blajo dulu betol2 nih...nnti br bleh bg org rasa ;)

nisa, kuala ibai...ummm mesti masih terpahat kenangan kan...

fiza, hany pon tak sempat mkn kopok lagik nih...

IbuDhira said...

hany,
aku pon dh lama tak makan nasi dagang..tunggu bln 6 balik ganu!!

nway take care yah!