Ini Wilayah Hijau: @Kampong


29 May 2010

@Kampong



Hany and MZ now nih dah berada di kampong...sekarang berada di terengganu, jam2ptg tadi hany n mz sampai di pulau duyong nih...bertolak dari kelate kul10.30++


Jumaat, kunun nya hany n mz nak gerak ke kampong seawal jam4pagi la...kunun la kan...udahnya jam6pagi baru bangun tido...pung pang pung pang, 6.30 gak la gerak dari romah...hahahaha bangga sekejap di situh, hany boleh siap mandi solat n bersiap dalam 30minit...hahah as sila tahu yer hany dah cepat bersiap yer...;)


Jam 3ptg kitorg sampai ke kelate...hehehe sampai je solat, terus bing...tidoooo ler....giler ngko kul3++ dans eterusnya saat sedap tido tuh...bukak kipas ala ala angin pantai...bang terus tidooo, fuhhh layannn...plan nak g tengok nenek mz pas asar...tapi kekdahnya seme orang bangun kul6...malam jugak la pergi tengok nenek mz..nenek mz kena stroke...tapi alhamdulillah dah agak segar and sihat....ameen...


korang pernah makan ayam percik kelate? hany tak tahu la hany yang jakun ke haper...ayam percik kelate kaler putih tau kuah dia tuh...fuhhh sedappp gilos...jumaat malam hany ajak mz g pasar malam, carik ayam percik tuh...hehehe alhamdulillah dapat, hamek ko..makan sampai puas....fuhhh sedapppp...

ummm,
nanti hany try carik info pasal ayam percik nih k...nanti hany share ngn korang k...

Komen
5 Komen

5 comments:

tricksrex said...

tau sangat dah ayam tu hahaha
sebab trex dok kat besut.
mknn ganu dpt, kltn pon dpt.
hehehehe

fazilzura said...

yiokkk nye g pantai timur......

windu kat nenek ku ... nenek x sihat, jatuh tersembam , bengkak mulut dia.. waaaaaaaaaaaaa nk balik ganu ..

suamihanyisterizuki said...

ye ker rex? beshhh woo ayam tuh, giloss laaa...ajarla cara nak buat ;)


zura, ye ker? InsyaALLAH..xde ape k..doa byk2 k...eh bukan bulan6 nnti zura balek ker?

suamihanyisterizuki said...
This comment has been removed by the author.
Liza said...

slamat beristirehat kat kg, bestnyer ada kg....