Sunday, May 16, 2010

SAYA NAK MENANG BELKIN G WIRELESS MODEM ROUTER







Waaa tajuk panjang jugak nih...hehehe kali nih join contest lagik, anjuran KAK JEMAH, yerrrr kak jemah blogger terkenal tuh, sape tak kenal kan!!! Contest nya adalah buat satu entry :


i. Saya baca viruspadu.com kerana____________
ii. Kenapa saya mesti dipilih untuk menang Belkin G Wireless Modem Router?


ha, karangla apa yang korang nak karang yer...owhhh kalau nak tahu pasal syarat and apa yang perlu lagik jom lawat kak Jemah k.



Kak Jemah,
Saya baca viruspadu.com kerana, 

- Blog milik kak jemah nih sangatlah sempoi dan selumber cara penulisannya. 

- viruspadu.com nih banyak info, yer betol...kalau korang tak caya cuba korang g tengok and cuba baca. banyak info yang kak jemah nih tulis kat blog dia untuk dikongsikan bersama dengan pembaca setia dia nih. Walaupun info tuh tak ditulis secara direct, dari segi penceritaan dia mengenai anak anak dia, pengalaman dalam  mendidik serta membesarkan anak anak, terselit info yang mana belum tentu orang lain lalui.

-  kak jemah sebagai pemilik dan penulis viruspadu.com nih tak sombong, tak berlagak orangnya. pastu ramah tamah lak tuh. tak termasuk lagik dengan kechanteqan serta kechumelan kak jemah. suker you tengok kulit kak jemah...very the licin. ;)

- ada anoi dan nisa yang cute dan chumel yer. yer lah saya yang masih tidak mempunyai anak nih, terhibur jugak melihat teletah dan gelagat anoi dan nisa yang mana kak jemah selalu ceritakan dalam viruspadu.com nih.

- di viruspadu.com nih, kak jemah tak malu dan segan menceritakan benda benda yang saya rasa mungkin orang lain malu nak citerkan, contohnya macam kak jemah tak reti isi minyak kete (hehehe ampon kak jemah bagitahu semua orang, xper sy pon tak reti gak)

- kak jemah sokmo jer buat review pasal tudung dia beli...brape hengget pon haraga nya kak jemah tak malu nak share, yang mahal ke murah ker...dia tetap bagitahu. saya pon peminat tudung yang ada awning nih and saya sangat jelesh bila tengok kak jemah beli tudung batik kaler hyejau...uhhh jeleshhhh jeleshhh

amponnn kak jemah, tempek gambor kak jemah kak blog hyejau nih



hurmm itu adalah antaranya sahaja yang dapat saya bagitahu, kok kalu ditulis semuanya, maunye panjang berjela, kan nanti kak jemah tak larat pulak nak baca kan kan kan! ;)


Kenapa saya mesti dipilih untuk menang Belkin G Wireless Modem Router?
- alaa kak jemah, saya nak modem tuh sebab saya nih tak lagik liputan internet tetap, chewah ayat...guna broadband je kok, pastuh lak pepaham je la kan, camno coverage nye nih kan.

- mahal tuh kak jemah, kan besh kalau kak jemah hadiahkan pada saya sempena besday saya 16 mei dan sempena besday suami saya 13 mei nih. ;)


okaylah kak,
itu lah dia penyertaan saya kak...nanti terjah yer blog saya, pastu bagitahu layak ke tak join contest nih padahal nak komen dari viruspadu kat sini ;). bukan senang kak jemah nak komen kan...bangga tuh kalu ada komen dari viruspadu.hehehe ok daaa kak jemah.


2 comments:

viruspadu said...

holloh3
ha kak jemah datang mengadap haaa

hehehehe

alahai ayat sweet2 belaka ni.

ohye. tudung oning batik tu. kalau saya jumpa kedai kek mano, saya bgtau ek

Rohani Hashim said...

yea yea kak jemah komen...sukerrr...

~TQ Dear~

Followers