Ini Wilayah Hijau: Annying


18 April 2011

Annying

 

 

 

Ha,

nak bagitahu, MZ kan dia ada sebutan yang pelik sikit. sebenarnya dah lama hany sedari tapi, tak pernah la tegur MZ.

 

 

ANNYING,

adalah ANJING. MZ selalu sebut ANNYING, sebutan AN-NYING, J dia langsung tak bunyi. kat depan rumah kitorang memang ada sokmo anjing lepak, jadi selalu la dengar MZ sebut ANNYING nih.

 

 

“sokmo la annying ni duk depe umoh”

 

 

“b, an-jing la, bukan annying”

 

 

“ho jolo la, annying la”

 

 

“ce b sebut an-jing, j j bukan y”

 

 

“an-jing”

 

 

ahahha,

lambat jer perkataan jing tu nak keluar. kelakor owh.

 

 

 

**ore kelate memang sebut an-nying ker ha?**

Komen
6 Komen

6 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

hehe..salu org salu susah sebut r..ni j pes time sy dengor..semua perkataan yg ada j ke jd camni? ke utk anjing saja?

wida said...

kwn sy ada sebut gitu gak.tp dia org trgnu.
biasa kan kita sebut 'nganjing mu'..dia sebut nganying mu.

Norhafiza said...

hahahaha hany..teringat kat tok nenek dorang..mmg mcm tu la dorg sebut..tp takde plak dengar dr abang..kontrol macho agaknya hahaha..

mamaaizara said...

mcm sofea sebut jer hany...

mzhany said...

@rina
ha itu ler rina. tapi mmg perkataan anjing jer. ntah la mmg slalu mcm tu mz sebut


@wida
owhh camtu eh wida dok pernoh plok hany dgr...


@no
ooo mungkin sebeloh kelate kot sebut gitu


@azi
budak2 memang la kan sbb dia pelat, ini dah tua bangka ahahah

ardinihumaira said...

ngeee... bahaya gak sebutan ni hik3