Ini Wilayah Hijau: Maharaja Lawak


01 April 2011

Maharaja Lawak


Tengah menunggu siaran MAHARAJA LAWAK nih. Semangat weihhh nak tengok. hehehe alahaiiii santai kan…


4-1-2011 9-09-14 PM 



Jihan, satu satu nya peserta wanita, juga bergerak secara solo macam sebelum ni la kan…


Senarai Peserta:

4-1-2011 7-45-17 PM

4-1-2011 7-45-03 PM

4-1-2011 7-42-52 PM

4-1-2011 7-43-34 PM

4-1-2011 7-44-02 PM

4-1-2011 7-44-17 PM

4-1-2011 7-44-31 PM

4-1-2011 7-44-47 PM

4-1-2011 7-45-30 PM

4-1-2011 7-45-45 PM

4-1-2011 7-45-59 PM

4-1-2011 7-46-12 PM

Pasti nya,
malam ni semua tertunggu tunggu kan siaran nya pada malam ni. Secara langsung jam 10 malam kan…


Kelebihan mungkin pada mereka yang dah lama kan, macam Nabil, Jozan, Sepah sebab dah di kenali ramai kan.


Kalau hany la, ni hany punya pilihan la, JOZAN, SEPAH, NABIL, MAN
huhu..


Siapa pilihan korang?
Komen
9 Komen

9 comments:

munna said...

sambik komen kat sini... sambil layan maharaja lawak.... suka r2 setakat ini

ozzy said...

Assalam..

Walaupun saya kurang gemari tetapi programe sebegini juga baik utk meramaikan lagi pelawak di negara kita cuma sebaiknya bukanlah lawak yg dibuat2.Setakat ini belum ada lagi pengganti Saiful Apek.

ardinihumaira said...

dni tak dapat tengok tade astro ehehe

wida said...

jozan..nabil..balas:)

nani said...

of coz la AMIR !!! wakakaka
geli dowh dia masuk maharaja lawak, xde org lain dah ke? ewww..

ape2 pun, aku sokong semestinya JOZAN dan SEPAH..otai dikalangan semua yg ade tu..yg baru2 nak naik macam Man, Balas dan R2, ok la tu, layan je r..

ch@ said...

Jozan dan man. hiii. teringat malam tadi teman abi main futsal. tak ramai yg main, tengok2 semua santai kat kerusi luar tengok TV. semua padang pula tu. sudahnya main sekejap je sebelum semua balik sambung tengok kat rumah.

ch@ said...

Jozan dan man. hiii. teringat malam tadi teman abi main futsal. tak ramai yg main, tengok2 semua santai kat kerusi luar tengok TV. semua padang pula tu. sudahnya main sekejap je sebelum semua balik sambung tengok kat rumah.

qasehraihan said...

mestila pilih jozan...

sape menang kak???
xtgk pun..tp sy suka jozan..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/aku-masih-seperti-dulu.html

azzey said...

Sker MAN ...JIHAN pon best gak..:)