Ini Wilayah Hijau: Ni Peach ke Oren ni?


04 April 2011

Ni Peach ke Oren ni?


Ha,
macam yang sebelum ni, sambutan Hari Lahir staff perempuan di opis. Pelbagai tema tau!



Dan kali ini adalah, tema Peach;)


010420115212 kek

010420115213

SDC12966
Besday Gurl


010420115207

page1 Hadiah….


page2 Hadiah Lagik…


page3 Dan Lagik….


page4 dannnn hadiah nya lagik…


SDC12926

SDC12927 marlia, aina, niza


SDC12928 kaklily, kakdolly


SDC13000 Fatiha, ko dgn kamera hp hany ko taknak pandang kan…takpe takper, nanti daku beli DSLR, tahu la ko…;)


SDC12952
Filah, Rini


SDC13044 Tengok tang mata, ada macam mata bulat doll tak? hehee


SDC12986 filah(tudung itam):buat buat minum, taknak masuk campur;)


SDC13042 - Copy Group Foto, eh hany ko bukan peach tuh, oren laaa


SDC13043 - Copy

Dan…
tuan rumah adalah…


010420115248


Lambatnye turn hany…lalalala….


**kawan kawan, ampun dan maaf di pohon sekiranya ada dialog, tulisan hany membuatkan korang terasa….**
Komen
8 Komen

8 comments:

Siti Hajar Masri said...

bestnya sambutan besday mcm ni..:)

qasehraihan said...

oren pun orenla hany...janji dh nak sama..hehe


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/sebanyak-ni.html

~aSFaLiZa~ said...

tak kisah la oren ke peach. janji tak de hijau. hahahha.kejamsss!!!

apak cikidong said...

aduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu comelnye oren.... hapy birthday kepada kawan tu.. kirim salammmmmmmmmmm!!! ahahahah

Norhafiza said...

keeeeeeeek lagiiiiii...waaaaaa..
p/s : comel hany pakai tudung kaler tu hihi...

Diary Of One said...

tgk kek tu.. lapo jdnyaa...

mamaaizara said...

syoknya smbut birthday kat opis hany...meriah je tgk

mzhany said...

@hajar
a'ah besh, sbb tema nya pelbagai kaler;)


@qaseh
a'ah kak, dah dekat dah tu kaler tuh;)


@asfaliza
tak baek ko, aku beriya beli nih...


@apak
ahahaa, mak org tu apak ;)


@no
a'ah no, tiap2 bulan makan kek, smpaikan sebulan 2kali ;)


@DiaryOfOne
hehee, sedappp walaupon bukak kek secret recipe;)


@azi
a'ah meriah sbb ramai n semua sporting je sambut besday