Ini Wilayah Hijau: Nak utk bulan 5 nanti;)


11 April 2011

Nak utk bulan 5 nanti;)

 

 

Sebagai seorang yang tidak terer memasak…maka kena lah belajar kan kan. dan terpandang akan buku ini. ting….

 

 

080420115303

 

 

080420115302

 

 

Beshnyer kalau dapat buku ni…

 

 

 

**besday hany hari guru tau…tak lama dah tu…sudi sudi la yer hadiah kan buku ni ;p**

Komen
11 Komen

11 comments:

munna said...

best lah buku tu hany... kak munna mmg suka kumpul buku resepi..walaupun jrg mencuba resepi dlm buku...

wida said...

wah..satu hari satu resepi.kalau boleh khatam semua resepi, mmg best lah.

hany, suruh lah hubby belikan:)

kella said...

wah,,, nanti semua orang hadiahkan buku ni ke hany.. hany buleh buat jual pulok.. hehhe..

ardinihumaira said...

umi dni suka beli buku masak :)

Oasis said...

inya'allah...ada lah yg bagi tu nanti. Klu semua kawan hany bagi buku tu, sialp hb hany blh buat bisnes jual buku. hahaha

mzhany said...

@munna
kakmunna, ahaha besh nye suka kumpul buku..hihi


@wida
ha ituler sronok kan 1hari 1resipi.. besh kan kan kan


@kella
ahaha itu ler, sronok kan


@dni
huhu see umi dni yg terer pun selalu beli buku resipi...ini kan akak yg tak terer nih...


@oasis
heheh ameen...harapnya ada la tuh ;)

azzey said...

ada sorang member offc saya cukup sker kumpul buku resepi..:)

zuneta said...

wow...satu hari satu resepi ye?? kiranya sehari makan 1 jenis lauk je la?? lapar lagi la...

mzhany said...

@azzey
waaa semua org suka kumpul buku resipi eh...huhu ni nak kena rajin la hany nih


@zuneta
ahahaa betol jugak...tapi rasanya tak mungkin kot tiap2 hari 1lauk hohoho, mesti ada hari makan kat luar..ahah itu hany laaa

Diyana said...

1 hr 1 recipe?menarik2 ..^^

Diela Zaimi said...

buku ni mmg best hany...x rugi beli...org beli dah lama dah pas terjumpa kat popular...org mmg minat gile dgn chef hanieliza ni...kalo ikut buku resepi dia ni mmg senang sgt memasak...so far menu mmg menjadi...so tunggu ape lagi hany...beli cepat! hehehe...