Ini Wilayah Hijau: Kau diam peah…


17 April 2011

Kau diam peah…




Sabarlah abang…

Kau diam Peah
Kau diam Peah


Serius,
lawak. korang search la sendiri video SEPAH di Maharaja Lawak minggu ke 3. dorang memang serasi la… dengan suara JEP yang memang besh, dengan muka lawak SHUIB jadi perempuan dan MAMAT yang kelakor itu. hohoho…


Lawakssss…


Thumb up untuk Sepah!


**eh eh, MELODI tadi, MAMAT sekarang couple dengan adik RUDI Kristal, huhu malu malu tadi, comey, dorang mengaku dengan wartawan Melodi tadi, memang sporting u olllsss...opppss gossiping plak**
Komen
5 Komen

5 comments:

ardinihumaira said...

bestnye dapat tengok ;)

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

tgk kat youtube je, tak puas la...

wida said...

suka tgk sepah dalam raja lawak & maharaja lawak..
tp cite dia kat astro tu x suka pulak tengok..huhu

Norhafiza said...

ye la hany..No br je dwload dr guaTv..tengok sampai pecah perut haha..harap2 Abang nak beli la hihihi..

tu la kan..bila dh glemer dapat la yg cantik2..biase le..contoh terdekat si mawi tu...untuuuuung..hehe..Abang cakap klo la mawi tu skang keje vj kat shoping kompleks lagi agak2 si ekin tu nak tak? haha..tepuk dada tanya imaaaaaan..

munna said...

mmg lawak muzikal komedi dioarang minggu ini.. dah lama tak layan melodi