Ini Wilayah Hijau: Melodi: Soalan macam Ha**m


10 April 2011

Melodi: Soalan macam Ha**m

 

 

 

 

Ada tengok MELODI tadi?

 

 

Sikit tidak berkenan dengan soalan wartawan melodi untuk JIMMY, pasal kes Jimmy dan isteri nya tuh.

 

 

Jimmy ada cakap macam ni,

 

 

“malam pertama ditinggalkan sorang2, keluar pergi berjudi, temankan teman sehidup semati”

 

 

dan si wartawan tu plak, boleh pergi tanya lagi:

 

 

“malam pertama tak jadi malam pertama la?”

 

 

lepas tu ada lagi soalan yang hany tak ingat betol betol ayat dia, tapi seolah olah maksud dia nak tanya Jimmy tuh, seolah olah soalan dia macam nak tanya macam ni:

 

 

“malam pertama tu tak buat seks la?”

ha ni la soalan yang sebenar nak tanya kot….

 

 

ape ke b***h sangat, kan si Jimmy dah buat ayat kat atas tu, ko tak perlu la nak tanya semacam jer kan. Jimmy tak jawab la…then dia tanya lagi….kes honeymoon, katanya si Jimmy ada masalah dan tak sempat buat apa apa dengan isteri, then alih alih isteri mengandung…

 

 

dia boleh question plak anak tu anak Jimmy ker?

 

 

heyyyy,

apa ingat buat anak masa honeymoon jer ker, mana tahu before tu dorang dah bersekedudukan dan benih dah jadi…mana kita tahu. perlu ke nak tanya macam tuh.

 

 

yang hany perasan la, kat Melodi ni, ada seorang wartawan yang soalan dia macam siottt jer. orang lain soalan ok jer…panas panas jugak, tapi boleh di terima akal. yang ni agaknya dah lama kot jadi wartawan…tapi lama lagi si NAS rambut ketak tuh, idokler sakit hati dengar soalan dia….

 

 

**ini la realiti melodi kan…**

Komen
17 Komen

17 comments:

Lelord said...

adehhh ape ke bangang soklan tu

zuneta said...

a'ah...tngok gak tadi...mmg dasar wrtawan tu nak korek habis cerita luar dalam hidup jimmy...ishh...malu la...

l.a.d.y.b.o.s.s said...

a'ahh diha pn tgk td..xberlapik btol soalan..xpkir yg penonton2 kt luar ni ada mcm lapisan..punya la nk korek citer smpai ilang adab ishh3

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Alamak! Sib baik I bukan artis..

JaJa'Z said...

walaupun soalan2 tu memang mcm hampeh didengar tapi itu yang masyarat kita semua ni nak tau..

munna said...

DAH LAMA KAK MUNNA TAK LAYAN MELODI...

ozzy said...

Assalam..

Susah nak cakap krn tugas wartawan terutama dlm melodi mmg utk mencari kisah sensasi cuma mrk perlu fikir juga sensitiviti org lain.

..m@m@ T0meLL.. said...

kite pon tgok gak td..
kite rase la,disebabkn solan yg mcm2 tu,leh tmbh rumit kes c jimmy 2.patot nye tlg rgn kn beban die tp ni tlg tmbh plak kn..

~: nisa :~ said...

tak tengok la, anak layan chanel lain, apa2 pun mmg tak patut tanya soklan2 sensitif mcm tu..,

mamaaizara said...

jarang tengok melodi la,,,

wida said...

x tgk melodi..sejak2 kena kerja hr ahad ni. tapi nnti leh tgk ulangannya.

pengacara baru best tak hany?

Oasis said...

sebab tu wadi pun dah tak layan sangat melodi sekarang. Banyak yang merapu dan meleret leret

RedBerry said...

Yeah, Berry pun tgk yesterday. Soklan yg cukup kurang asem and rasa nye org tak sekolah pun tak tanye soklan tuh. Mamat muka bulat tuh kan? Ermm..

ardinihumaira said...

pasal malam pertama orang pon tanya ngalahkan dalam court lak

Norhafiza said...

ya panaz panaz..No terdengar gak..time tu No tertido depan tb..Abang tengok tb jd No terjaga dan cam hape kan dia tny huhuhu..

p/s : hany, No dah pusing kepala cr part yg no5 tu..tak jumpa kod dia..sama gak ms No nak masukkan kod hmtl nuff..tak jmp cr walopon kita gn ctrl+F huhu...takpa, hany..nnt No godek2 lagi bila senang..huhu sbb tu la No sll tuka template..ni dh balik template ori dr blogger tp still ilang gak..dia nak main sorok2 kot huhu

azie said...

errkk tak tengok pun....apa la punya soklan..dasar TV 3 suku betul

mzhany said...

@lela
ha itu ler, sakit ati owhhh


@zuneta
itu ler kan...geram sgt ngan wartawan tuh


@ladyboss
ha diha,itu la, ntah hany kureng berkenan sikit dgn wartawan tuh.


@MM
ahaha yer tahu MM, tpai MM kalau artis pun takkan la gossip mcm ni kan


@jaja
ntahla jaja, bagi hany la kan, takperlu sampai mcm tu tanya nya kan


@munna
hehehe sy slalu tgk sbb ahad mmg tak pergi mana mana kan


@ozzy
ha betol mmg tugas diorang tapi ntahla, tak tahu nk cakap ape kan


@mama tomey
betol, nampak sgt muka jimmy tadi tgh sedih, tiba tiba mcm tu di tanya nya.


@nisa
hihi takpe takpe, kena utamakan anak;)


@azi
huhu takpe azie bleh tengok sofea kan


@wida
owh a'ah eh kt sana keje ahad...ha ok la tapi masih baru lagi kan...so okay okay saja laa


@oasis
hurmm betol jugak tuh


@berry
a'ah berry dia tu ler...geram malas nk sebut nama kan...


@dni
yezza dni, sgt tak kena


@no
alaa no, umm camne lagi eh hany nk tolong...


@azie
hehe kakazie smpai 3suku dia bagi