Saturday, April 2, 2011

Maharaja Lawak: JOZAN



Sekarang,
tengah menonton ulangan MAHARAJA LAWAK ni, Gelak sorang sorang owhhh. MZ kerja, sepatutnya dah balik, hurmmm…mesti banyak kerja nih…


owh yer, rasanya semua orang dah tahu kan, juri Maharaja Lawak.

mamat khalid
Mamat Khalid

ahmad idham
Ahmad Idham

SaifulApek
Saiful Apek


Ha,
rasa macam nak citer pasal JOZAN, JOHAN dan ZIZAN. rasanya JOZAN memikul tugas yang sangat berat. Ye lah, mungkin ramai yang nak tengok JOZAN dan expectation semua pastinya, tinggi kan. almaklom la JOZAN ni dah lama dalam rajalawak nih.


So stress buat mereka mungkin lagi tinggi la. dan juri pun mungkin akan komen lebih pedas pada JOZAN compare pada AMIR i’m sorry tu kan kan.Kalu di lihat semalam la, persembahan JOZAN pada hany sudah bagus, compare sesetengah peserta kan. tapi Mamat Khalid still kritik pedas kan. sebabnya, semua mengharapkan persembahan yang TERBAIK, LAGI BAIK!


ha,
masih lagi ada peserta yang buat lawak yang ke arah melucah kan. dan hany tengok R@, dari rajalawak 5 lagik, dia punya lawak kebanyakkan nya lawak yang hany pernah baca dari email. macam semalam pun dari lawak email jugak. kiranya idea sendiri tu tak berapa ada laa…;) tapi nasib baik penyampaian mereka bagus.



Tapi, tetap suka JOZAN, SEPAH, NABIL, MAN ;)

6 comments:

qasehraihan said...

jozanla best..
lagipun sbb dh ada nama..hoho

wida said...

betul lah, R2 tu suka amik lawak yg biasa kita baca dlm email..atau ruangan lawak. tapi cara dia smpaikan..tetap org suka. man pon ada jugak ceduk lawak2 sedia ada..x pe diaorg baru lagi.
tp kalau jozan buat cam tu..memang kena lah. tapi sy tetap suka jozan..hihi.
nabil pon best..

Rohani Hashim said...

@qaseh
a'ah kak,dorg da tempa nama dah kan.


@wida
o man pun ada eh?hany xprasan lak.umm btol,kalau jozan wat cmtu,mau mamat khalid komen kaw kaw punye.

Oasis said...

Nabil pun best jugak kan. Jozan punya agak kurang menyengat. Tapi overall boleh tahan sebab semuanya di kalanan terbaik kan. Rasa mcm bukan pertandingan pula sebab drg ni selamba jer..lagipun masing2 dh kenal kan.

No Lan said...

ada gak Abang ajak tengok tp No dah ngatuk la...esoknya br No tny camne dan Abng kata ok gak...tp 2minggu je kita dapat tengok..mgu ke3 kene beli channel mustika kan klo nak tengok..huhuhu sabo je leeeeee....

betul hani..MAN mmg ceduk gak dalam email tp dia pandai bawa..jd nampak ada kelainan sket..mcm yg last kes lalat tu..mcm R2 tu tak menjadi pla sbb si adik dia kurang memberangsangkan..

azzey said...

Tgk jg ni ..best2!

~TQ Dear~

Followers