Ini Wilayah Hijau: IFF yg sebenar


24 October 2010

IFF yg sebenar

first of all, entry ni bkn psl politik tp psl islam yg dihina. psl islam yg dihina aku sensitif sket. video kt bwh aku amik kat edyesdotcom.blogspot.com. nk tau lanjut msk blog tuh.




kalo xsilap aku, (maaf kalo silap ye) dulu ade blogger buat bendera Malaysia terbalik kena tangkap. ni nama nabi kita Muhammad SAW broo...

TV3 dikenakan saman kerana memaparkan iklan raya yg menghina islam. apakah IFF akan dikenakan saman? hmmm mcm payah je nk kena saman. faham2 sendiri jela..


Ibnu Umar meriwayatkan: Allah melaknat khamar (minuman keras), peminumnya, penuangnya, penjualnya, pembelinya, pembuatnya, pemesan produknya, pembawanya, orang yang dibawakan khamar kepadanya dan pemakan keuntungannya (Riwayat Abu Dawud dan Ibnu Majah).

so sape2 je yg terlibat dgn IFF ni xkiralah penaung ke, penganjur ke.. xterlepas di akhirat nnt. tepuk dada tanya ALLAH.
Komen
5 Komen

5 comments:

d_LA said...

dorang terlepas kat dunia, kat akhirat sn akan ditimbang..

Ena said...

susahnya bila pk kan keuntungan semata tanpa memikirkan sensitiviti kita org islam..

Liza said...

susah betul bila hukum hakam dipermainkan

ardinihumaira said...

tak aci kalo tak kenasa saman. hu

cik daisy said...

sbg wanita, mmg aku cukup marah & rasa terhina tgk fesyen yg diperagakan. utk details, bole baca artikel yg uzar (http://www.zaharuddin.net) tulis.