Ini Wilayah Hijau: QALESYA


31 October 2010

QALESYA

Korang pernah tengok cerita QALESYA tak? QALESYA MUSIM TERBARU?

 

 

ahahahaha,

hany kan setiap kali ulangan kan, mesti hany tengok…hohoho lawak weh, lawak yang sempoi dan ringan. dan yang pastinya JOEY bawak watak yang sangat superbbb….hohoho terhibur.

 

 

antara babak yang sengal:

 

cikgu perempuan yang selalu salah masuk kelas. mesti ade jer cikgu perempuan tuh dalam kelas cikgu Joey nih. siap bergaduh kata itu kelas dia…

 

“dah 2tahun setengah ,mengajar, masih salah kelas”

 

ahaha, tapi dialog tuh sangat kelakar bila di sebut cikgu joey.

 

 

Di tambah pulak dengan sound effect yang macam macam…lagi la seronok untuk di tonton. ;)

 

 

**sampaikan sekarang ulangan ada lagik kan**

Komen
2 Komen

2 comments:

kakngah said...

tak tgk la qalesya...

azzey said...

mzhany: kekadang tgk juga. mmg watak cikgu Joey tu berjaya menghidupkan unsur kelakar dlm citer nih!