Ini Wilayah Hijau: Piala Malaysia: Kelantan vs Kedah


21 October 2010

Piala Malaysia: Kelantan vs Kedah

 

 

MZ ngn hany smangat tengok perlawanan semalam, dan seperti yang hany expect, masa mula mula nak duduk tonton tv tuh, MZ bersuara….

 

MZ : adusss, Super Ring tak dok plok….

 

 

hehehe,

itulah popcorn dia…naseb la sbb stock dh habis, hany lak mane pergi jj…huhuhu, sudahnya ape la dia korek kt dapur tuh mkn buat bekal…kat atas meja ada je lagik botol terakhir popia hany buat tuh, dah separuh dah….

 

 

fuhhh, frusttttt weihhhhh semalam seri 0-0, sumpah frussttttt… dan sangat BAHAYA buat KELANTAN. ye la sekarang dikira gol di tempat lawan, at least satu gol pon jadik laaa….

 

 

tapi,

perlawanan semalam beshhhh, baek KELANTAN mahupun KEDAH, dua dua pasukan menyerang balas….hurmmm…KEDAH pon bukan calang calang ok, dan KELANTAN pun semalam hany tengok byk jugak menyerang…

 

 

dan seperti yang dijangka,

tiket untuk perlawanan semalam adalah sold out okeh….huhu so stadiuma dalah penuh dengan kaler merah putih dan hijau kuning…penyokong KELANTAN pun ramai yang bertandang ke KEDAH, dari apa yang hany baca di kelate.net, ada bus percuma dari slangor nih ke KEDAH untuk penyokong KELANTAN. huhu tu tak masuk yang dari KELANTAN lagik kan…

 

 

ok ok,

sabtu nih, 8.45mlm KELANTAN lawan KEDAH, di KELANTAN pulak…

 

 

b, sabtu ni kite habis maen badminton 9mlm, tak leh lengah lengah ar, kena balek terus r…;)

 

 

mood tak puas hati nih…

Komen
3 Komen

3 comments:

cik daisy said...

kalo pi giant tu, suh mz beli sekotak super ring terus. mcm org yg jual kat kedai tu, beli kat pemborong. kekeke!

suamihanyisterizuki said...

ahahah kakd, lagik bahaya kalau mcm tuh...lg sronok la dia duk hangkut

azzey said...

hany: best tgk bola ek!