Ini Wilayah Hijau: Mari Bersukan…


17 October 2010

Mari Bersukan…

erkkkk, mungkin mari kurangkan LEMAK…ahahaha…

 

 

171020103720

 

 

SEMANGATTTT ok,

semalam pergi beli tracksuit, eh sebenarnya dah ada, tapi nak buat gilir gilir, sebab kitorang plan nak bersukan sabtu dan ahad. memuler MZ je nak beli baru…hany nye tak pela… skali MZ nak blanja kan, sebat je la….

 

 

MZ cakap, beli sama la nampak macam 1team sket…ahahah gitu yer.ok la b suke ati b la. so, jom kite ke precint11 jom…kami bersukan kat situh…;)

 

 

**dua dua tengah smangat nak kecikkan apa apa yang patot ni ;) **

Komen
2 Komen

2 comments:

ardinihumaira said...

jom2 gi sukan :D

azzey said...

hany: go....go...go! smgt yg patut dicontohi tu....