Ini Wilayah Hijau: Paul si peramal dah mati


26 October 2010

Paul si peramal dah mati

Masih ingatkah akan PAUL si sotong peramal itu? ha tadi kat berita kat TV3 cakap Paul si peramal sudah mati. ditemui mati dalam akuarium nya yang kat German tuh….hohoho….

 

 

akhirnya,

mati jugak si PAUL yer…dah lama semua orang nak masak la goreng la kan…

 

 

**hehe nnti minatang apa lah plak kan yang akan jadik peramal**

Komen
2 Komen

2 comments:

azzey said...

mzhany : ada gak terbaca berita ni masa BW tadi.....

Liza said...

sana sini ckp pasal paul dah mati, kena carik pengganti tukang telek ler nie