Ini Wilayah Hijau: Kecewa giler, seb baek bukan mengidam


20 October 2010

Kecewa giler, seb baek bukan mengidam

 

 

 

Ni semalam punyer cerita,

macam biasa hany sampai ke opis around 8.20 pagi…selalunya opis hany ada briefing pagi pagi, around 15 minit.dan hany lak kena pergi shah alam…

 

 

hany taknaek la ke tempat hany sbb tingkat atas sekali kan, terpaksa menaiki anak tangga setinggi anak tangga di batu cave…ahaha itu perasaan hany jer, mane ade opis yg banyak anak tangga kan…

 

 

sekali,

tiba tiba TERINGIN SANGAT nak minom NESCAFEE…waaaa….pastuh ada opismate hany nak g beli…hany pesan ar…kat kedai belakang opis jer…blablablabla….

 

 

akhirnya NESCAFEE pon sampai, NESCAFEE AIS yang berharga RM1.40 sahaja okehhhh! MURAHHH KAN!!!

 

 

191020103740

 

Tengok NESCAFEE ais tuh, tengokkkk!!! jangan la tengok muke tak ensem si model nih. owhhh dia nih memang model…pernah menggayakan jam tangan di majalah MASKULIN edisi…ahahaha sumpahhh tak hengat la nasoiiii….tapi taun lepas lepas punyer ar….

 

 

seyes!!!

bile terpandang kan NESCAFEE ais nih, dah tahu dah macam mana rasanya…eiiiii….meh tengok meh…

 

191020103741

 

korang tengok NESCAFEE nih…mesti korang pun boleh agak rasanya….sumpahhh TAWAR nak mamposssss!!! padan la hanya RM1.40 jer….

 

 

Naseb baek la, tak mengidammm, kalau tak memang ar ko dik, sengaja menganiaya tau…

 

 

**nasoi, majalah MASKULIN ker eh.aku luper arrr**

Komen
8 Komen

8 comments:

azzey said...

hany: kena bwk gula @ susu dr umah lps ni....:)

fazilzura said...

xpower je air tu hanny .. kene beli kt kedai mamak baru beshh

time study dulu , 3 kali 1 hari zura minum nescafe, ketagih huhuhuhuhu
lg2 dr mamak nye kedai , pekat ..sodappppp ...

suamihanyisterizuki said...

ha azzey satu hal lak kan, tp bwk sin1 je la kot senang ahah pemalash

betol zura, tgk roper pon dh tahu xsedap kan...uishh zura ni kira tegar gak eh 3kali sehari tuh...

rATu kEBaYA said...

air ni mesti kurang susu n nescafe... apalah klu nak jual murah pun jgnlah sampai rasanya buat orang terkilan...

suamihanyisterizuki said...

a'ah kan aishah...sedey woo masa tgk air nih, belom rasa lagik...

Anonymous said...

kurangkn manis dlm minuman,,,tmbhkn manis dlm senyuman...

suamihanyisterizuki said...

baekkkk...;) ;) ;)

hihihi

cik daisy said...

aku pun mmg pantang lar order air2 bersusu ni kat kedai. sgt susah nk cari yg pandai bancuh, esp teh ais. so, mmg takkan order air bersusu lar. wat sakit ati. => x psl2 je nasoi kene jd model ko hany ;p