Ini Wilayah Hijau: Sabtu,30-10-2010


30 October 2010

Sabtu,30-10-2010

Hari ni,

pagi hany memang betol betol pagi…ahahah 6.30 bangun solat, tapi tido balek dan bangun balek jam 8pagi. hehehe dah plan nak masak nasik lomak hari nih….

 

 

sekali daun pandan plak lupe nak beli…adoiii mane besh nasik lomak tanpa daun pandan kan??? hegeh hegeh suruh MZ pergi, MZ lak ajak pergi sekali, okaylah….

 

screwpine(pandan)

 

 

Semasa di kedai runcit tuh, selalunya bro yang jaga itu, tidaklah peramah, tapi kali nih, bro lain…ramahnya lain macam. hehehe hany beli la coctail, susu tin sekali…dia tanya ada tamu ke nak datang…

 

 

bro tuh : ada tamu ke kat rumah kak

 

 

hany : eh xde la, saja nak buat coctail

 

 

bro tuh : mana lah tahu, ada tamu dari kampung datang…

 

 

hany : ada datang, tapi mungkin tak singgah rumah kot

 

 

bro tuh : dari mane?

 

 

hany : mesti lah dari KELANTAN—>sambil sengeh

hany : tak pergi stadium ker?

 

 

bro tuh : tak de orang jaga kedai nih, kalau tak pergi jugak

 

 

hany : orang mana? –>sebenarnya nak tanya sokong mana, tapi macam  pelik lak kan…ahahaha

 

 

bro tuh : orang nogori…

 

 

hany : owh…rugi la tak pergi tengok

 

 

bro tuh : akak dengan abang tak pergi?

 

 

hany : tak lah, tengok di rumah jer, lagi selesa, lagi selamat

          —>sengeh lagik

 

 

bro tuh : tapi kak, saya yakin KELANTAN akan MENANG la malam ni kak.

 

 

hany : eh macam tu pulak?

 

 

bro tuh : betol kak…saya sokong KELANTAN malam ni kak

 

 

hany : pulak….

 

 

 

ahaha, sabo je la bro nih, tapi aperpon ikut suker ekau la jang…ekau sokong nogori ko kelantan ko…kawe tetap sokong kelate, mugo tok laki ambo ore kelate gak….

 

 

**harap harap KELANTAN menang, sebab MZ dah janji ada habuan ngeh ngeh ngehh**

Komen
7 Komen

7 comments:

kakngah said...

hobin jang hobin...


:-"

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sokong KL boleh ?

hahaha...


not in the list punnn!

mzhany said...

lindaa...hehe nogori ye nnti malam tengok yer...

azrina...ahahah KL pon KL la....;)

misyamissyou said...

ngee~ dia jeck akak tu..hehhee

fiq said...

kedah kalah... sob3... ='(

ardinihumaira said...

kelateyyy kelateyyy ;p

azzey said...

mzhany: wat cocktail ek? nak sikit! he3......