Ini Wilayah Hijau: Rezeki suami muda


17 October 2010

Rezeki suami muda

Pagi pagi, selain bukak belog, kena bukak berita kan…nak jugak tahu perkembangan terkini….

 

 

ha, Alhamdulillah…rezeki orang kata kan…ni cerita pasal Maizawati…dah berbadan dua…

 

 

hi_02.1

 

BILA Joyah keluar makan malam baru-baru ni, ada teman yang menyampaikan cerita yang bekas isteri Akhil Hayy dah berbadan dua. Ala, si Maizawati yang baru-baru ini berkahwin dengan lelaki muda tu.

 

 

Bagai nak tersembur air yang ada dalam mulut Joyah ketika itu. Bukan apa, jujurnya Joyah rasa sangat terkejut dan cukup gembira dengan berita yang diterima itu.

 

 

Kalau dah bahagia luar dan dalam, apa lagi nak dirisaukan. Kiranya Joyah tahu memang Maizawati dan suami mudanya itu bahagia

menyulam cinta selepas kahwin gitu.

 

 

Bukan apa, bila teringatkan artis lain yang kahwin bertahun-tahun tapi masih belum ada cahaya mata, hati Joyah rasa sedih. Mungkin belum ada rezeki gamaknya.Sabarlah sayang. Ajal, maut, rezeki dalam kuasa Tuhan. Kalau berusaha pasti akan berjaya. Cuma sebagai manusia kita kena bersabar.

 

 

sumber:UTUSAN

Komen
3 Komen

3 comments:

JaJa'Z said...

hany..kalau beli majalah keluarga kalau tak silap jaja..diaorang berdua dengan 2 orang lagi anak maizawati jadi cover majalah tu..kalau sapa yang tak perasan, sah2 tak perasan yang sorang tu laki dia..dah macam anak dia jek... heheh...

azzey said...

hany: rezeki awal.....:)

ardinihumaira said...

fuhh cepatnya. rezeki dia tu :D