Ini Wilayah Hijau: Siti Rohani


13 October 2010

Siti Rohani

Rupe nya, SITI tuh adalah “perempuan yang telah berkahwin” ummmm, macam “Puan” la….

 

 

sabor je la kan, ni pon hany tahu dalam minggu ni jer, itu pon opismate hany yang bagitahu…ahahha kalu dok, maunye tak tahu sampai bile bile tau…

 

 

**patut la pernah ada orang panggil hany Siti Rohani**

Komen
4 Komen

4 comments:

ardinihumaira said...

hehe... panggila siti tu ada juga yang panggil pada neneknya kak :)

suamihanyisterizuki said...

owh ye ker, siti tu untuk nenek juga...first time dgr nih...

Ida_Iara said...

ahahaha..dah tu yg nama aku kt ic dan surat beranak aku lagi dh ade siti tu..sejak dulu la aku ni title puan yek??

cik daisy said...

panggilan ct tu biasanye panggilan utk pompuan2 arab lar.. cube tgk balik citer ali baba bujang lapok. masa marjina beli brg kat pasar.. dia panggil 'yea cik siti...'