Ini Wilayah Hijau: Tak sempat…


07 October 2010

Tak sempat…

Seyes,

tak sempat hapdet le….

 

 

walaupon hanya duduk sahaja training nih, tapi OTAK kena kuat, sebab otak bekerja dengan bertungkus lumus nya. perah otak, maka itulah yang memenatkan. hari nih dah hari ke4….tapi rasa mcm dah sebulan training.

 

 

banyak benda nak kena serappppp, mungkin perlu bantuan spongebob…ahahaha

 

 

dan,

paling kesian adalah MZ. huhu sokmo je wife dia balek lambat.hehehe pastu makan lak tak terurus jer. hehe tetiap hari skrg nih, makan beli kat luar je. ater mana sempat kan. dah petang2 jemmmssss, balek sah sah hany ada sikit perasaan MALASHHH….

 

 

ok, xper ni sementara jer ok. janjiii ;)

 

 

**rugi weih tak hapdet belog**

Komen
4 Komen

4 comments:

ardinihumaira said...

hehe tak pe sis :D

MR Bang Miji said...

kesian laki die..huhu...
xper2x..die fhm tuh..

dd dudu said...

hanyyy.. kite nak tau gak kisahhh hanyyy

citelaaaaaaa

dah tag hany dah haha

misyamissyou said...

xpe kak..huhuu..kitorg mmg slalu jengah blog akak..hehe