Thursday, October 14, 2010

sape yang banyak cakap?

 

 

kalau dalam sesebuah hubungan kan, antara lelaki dan perempuan la dalam kes ni, sama ada pasangan tersebut kontra mahupun sama kan…

 

images

 

hany nak bercakap pasal pasangan yang banyak cakap.ahahaha hany la tuh.maksud di sini bukanla asyikkk bercakap jer kan…tapi antara dia dgn pasangan tuh, dia lebih la dlm bab bercakap.

 

 

macam hany,

kalau yang kenal hany, memang tahu ler hany jenis kuat bercakap, and compare to MZ, dia jenis yang tak banyak bercakap, dia banyak mendengar jer….

 

 

masa kitorang memule kenal dulu,

setiap hari hany chat or kol dia, mesti akan ada 1 cerita hany cite kat dia…mesti ada laaa.tengok keadaan la, kekadang pasal apa yang hany buat, apa isu hari ni….dan setiap hari MZ akan sabar serta pinjamkan telinga dia untuk dengar celoteh hany. bilamasa hany diam je kan, dia pasti akan cakap macam ni, “EH, HARI NI XDE CITE KER?”

 

 

dan,

sampai dah berkahwin ni pon, masih macam tuh. hany la pelapor kat dia apa yang berlaku…hohoho ko igt husband ko tuh duk bawah tempurung ke hany tak tahu ape2…tapi dah lekat kot hany still akan bercerita….

 

 

macam semalam, hany cite balek apa yang hany baca kat paper…hany akan mulakan dengan cite yang ada kaitan dengan Kelantan. hehehe kate org kelantan kan, pastu isu isu semasa laaa….hoho padahal MZ baca gak paper online kan. ntah hany suke r macam tuh…

 

 

mungkin kelebihan hany di situ kot.hohoho….

 

 

tapi,

hany akan jadik lebih bising kalau LAPO, dan hany akan diammmm je bile TERSANGAT LAPOOOO…;)

6 comments:

azzey said...

slalunyer pompuan lg byk ckp! he3....

RedBerry said...

Cute la Hany nih!! Sama la.. i pun suka hapdet hubby entah apa2... as long as boleh bercakap :)

ardinihumaira said...

hehe... dni banyak cakap sis

Rohani Hashim said...

btol azzey,slalu pompuan byk cakao

huhu redberry, sronok kan hapdet hapdet nih..

huhu dni mcm akak r...

Anonymous said...

hehee..kak, rindu plak nak update kat orang bende ngarut2 tp....hurmm..nak ngadu kat blog xbest plak..sbb kena taip..hahaa!

Rohani Hashim said...

ahaha misya, betol tuh...kekdg bile menaip dgn berkata kata, lain lak jadi nya sbb org taktau nada kite kan...

~TQ Dear~

Followers