Thursday, July 1, 2010

ALLAH turunkan petir & kilat!!! ;(




“ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari”


“Sudah jatuh di timpa tangga”


mungkin inilah ungkapan yang sesuai….sudahlaaaa dia tidak dikurniakan anak lagik setelah baru mempunyai seorang anak yang kini sudah mencecah 16 tahun….sekarang dia di uji dengan ujian yang maha berat bagi seorang wanita…..


semuanya kehendak ALLAH, apa kan daya kita hanya insan yang menumpang….


dia kini, di sahkan menghidap barah yang menjadi pembunuh kaum wanita. alangkah sedih nya hati bila mengetahui nya….sedih yang teramat sedih. bukan setakat menghidap barah, tapi barah tersebut sudah di peringkat ke3.berderai air mata bila mengetahui nya….


dalam hati dan fikiranya kini,
langsung tidak memikirkan pasal nak tambah anak…yang bermain hanyalah supaya di selamatkan dari barah pembunuh ini, kerana anak yang seorang itu masih memerlukan ibu untuk membimbing….


dia terus mengambil langkah melakukan operation, seterusnya follow up akan penyakit yang di hidapinya.


dia yang terkenal dengan happy go lucky, sangat tabah serta kuat semangat…sesiapa yang ,memandang, langsung takkan tahu akan penyakit yang di hidapinya…sungguh dia perlu kuatkan semangat demi keluarga tercinta…dan alhamdulillah…keluarga, rakan rakan sangat membantu dalam menguatkan semangat dia….


Alhamdulillah…operation berjaya…tapi dia tidak membuat kemo, kemo katanya akan membuatkan diri letih. atas nasihat doktor, dia mengambil vitamin B17, yang mana bagus untuk menghapuskan sel sel kanser…..

No comments:

~TQ Dear~

Followers