Ini Wilayah Hijau: BE masih ada lagik?


26 July 2010

BE masih ada lagik?


Sekarang nih,
hany baru mendapat BE yang ke3, ha yang iklan DIGI kat atas tuh ler…Alhamdulillah…tengkiu incik nuffnang dan tengkiu jugak pada kamu kamu kamu kamu kamu yang sudi singgah di belog hijau ini.


Yang sudi membaca celoteh hany, membaca hany merepek dan sebagainya lah. terussss smangat nak beli domain tau…ahahaha. ha kalau korang datang ke belog hijau nih, sudi sudi le eh kelik ape ape yang ade tuh eh..hehehe first time promote nih tau…and jgn lopa tinggalkn jejak eh, nanti hany ziarah korang pulakn yer…


sekarang,
masih lagik memilih nak gune maxis ke digi ke celcom eh.ohohohoho seme pon cam sesiput je kat sini….adoiiiii


**ke amek streamyx terusss? tapi nak mudah alih**
Komen
4 Komen

4 comments:

Zack Zaifull said...

streamyx, buat wifi je kat rumah.

Ct SoLeHa said...

dpt gak BE digi ni..hehe

ardinihumaira said...

bestnya... dni lak dah kena gugur status glitterati :'(

suamihanyisterizuki said...

baek jang, itu ler filihan terbaek stkt nih

soleha, akak g klik skrg ;)

sabo eh dni...