Ini Wilayah Hijau: Weekend yang bakal MEMENATKAN!!!


30 July 2010

Weekend yang bakal MEMENATKAN!!!





Weekend ni,
memang akan memenatkan hany ngn MZ. yer kami akan berpindah yer...finally, setelah pungpang pungpang, hany membebel kat belog nih kan, akhirnya dah nak pindah kan..hehehe


Besok, kitorg akan g bersihkan romah (dgn harapan takde la kotor sgt umah yang ko tinggalkan LINDA oiii) sebab rumah kitorg nak masuk ni dah ade yang sewa, dia keluar malam ni, so esok kitorang basuh, petang esok kitorg hangkut mana mana yang muat dalam tom grey MZ tuh, ahad pagi baru pindah barang barang yang beso gabak tuh semua....then ko kemas la semua hany oiiii....

Isnin lak, menapak ke JB...ayoooo camno gaya nyer tuh kan. nak tak nak ko kena siap kemas hari ahad gak hany, naseb ko la kan. 


**sape sape nak tulun? meh laaa ;) **

Komen
5 Komen

5 comments:

soclose2213 said...

klu dekat bleh tolong hany@___@

ardinihumaira said...

selamat mengemas sis! ;)

amira zakiah said...

bawak2 bsabar n bertenang....xpe bkny slalu pindah

suamihanyisterizuki said...

uuuuu, napela tak duk dkt ngn sc eh ;)

ye dear...slow slow dr mlm ni kemas nih

mira, meh tolong akak ;)

sHafiq Q said...

xmo kaco orang kemas rumah together2..ehehehe