Ini Wilayah Hijau: Kena Tahan Lagi!!!


25 July 2010

Kena Tahan Lagi!!!


Tadi,
masa duk tengok berita kat tibi 3 tuh, ada la test yang keluar kat backkground pembaca berita tuh…


KENA TAHAN LAGI

Pastuh macam dengar la, pelawak negara kena tahan semasa serbuan, kes dadah lagik. juga diberitakan artis yang ditahan pernah menganggotai kumpulan lawak negara yang popular suatu ketika dulu dan juga membintangi beberapa filem komedi.


haruss korang pon boleh agak kan, siapakah gerangannya kan? tapi hany macam konpius bukan ke dah kena tahan baru ni? ke dah di bebaskan eh? erkkk ke ko yang ketinggalan zaman hany oiiii, tak tahu ape ape….


tapi kan,
kalau betol si dia tuh kan, bukan ker dia pernah cakap, kalau hany tak silap la macam nih…


“selama beberapa tahun dia bergelar pelawak dan menghiburkan org ramai, org ramai ketawa dgn lawak dia, tapi hany ambil masa kurang dari 16minit untuk buatkan org membencinya”


dan,
dia seolah olah sangat menyesal masa tuh…erkkk ke hany mimpi eh…

tapi aperpon, semoga dia di beri peluang untuk dia berubah….ameen…..
Komen
4 Komen

4 comments:

Liza said...

ade jer kan berita yg kurang enak didengar dlm berita dgn paper, makin teruk dunia nie, moga kita semua dilindungi dari perkara yg tidak baik...Amin...

pak long said...

salam..
yang baik jadikan tauladan....

suamihanyisterizuki said...

Liza, ummm cabaran buat kita adalah untuk mengelakkan anak anak kita nnti la kan. ishh takot sangat....

walaikumslaam paklong, ye sy setuju yg baek jadikan tauladan, trima kasih paklong ingatkan....

aZLiNa aZiZ said...

Tu la, mula2 terkejut juga kan. Google punya google, Yasin rupanya. Aish...kalau Apek, tak tau nak cakap ape. Semoga jadi pengajaran pada kita semua.