Ini Wilayah Hijau: De Salma


16 July 2010

De Salma

Lunch hour ke JJ,

jenjalann jenjalannn…kalaula jj ni ade anugerah pelanggan yang selalu kerap ke jj, pasti kami yang menang kot…hohohoo…sikit sikit ke jj….

 

 

sekali terpandang akan tudung yang awning awning tuh…

fuhhhh chanteqqqqnya, suker sgt….yang terpandang adalah kaler fink…walaupon fink, tapi chanteq…seyes chanteq….kain nya jugak best.,..awning seyes chanteq…

 

 

160720103035

 

 

160720103036

misti kakjemah suker kaler fink nih…

 

160720103037

 

 

160720103038

 

 

Berharga RM35, awning dia kain cotton, bila pakai chanteqqq jer, terletak elok…ada pelbagai kaler laaa….tapi sayangnya, semua adalah saiz M, no L. maka terpaksa la hany lepaskn keinginan, sebabnya M dia nih jenis kechik….harussss la tak lolos “sirim” hany kan….

 

 

**kat mane yang ada mcm ni ade saiz L eh**

Komen
4 Komen

4 comments:

suzzsuzie said...

sweetnya tudung ni...light pink & flowerish...minatla

suamihanyisterizuki said...

k.suzz, tu ler chanteq kan..tp hany xdok baju fink ler...

ardinihumaira said...

kih3.. dni ado baju pink.. belikan dni.. lalalala.. larikkssss ;p

suamihanyisterizuki said...

dni nak eh...bole bole...next week akak g jb lagik..huhuhu