Ini Wilayah Hijau: Banci di kalangan golongan elit


20 July 2010

Banci di kalangan golongan elit





banci banci masih berjalan kan…hehehe, hari tuh tapi tak hengat ler biler kan, kat buletin utama tuh, ade la siarkan pasal banci di kalanagan golongan elit….


ada yang cakap susah nak masuk ke kediaman golongan elit nih, umm ade pelbagai sebab la kan…


1) MASA

ade yang tukang mengulas cakap, golongan elit bukan taknak bagi kerjasama tapi MASA dorang sgt terhad, dorang busy so setiap masa yang ada takleh di bazirkan….

ok fine,
cuba kite renung2kan…rasa golongan buken elit pon MASA mereka lagik terhad kan, cth bukan elit, amne ade maid, semua keje nak dibuat sendiri kan, nak masak, basuh baju, anak anak lagik keje lagik kannnn….

yang elit, mesti ade maid, so kurang2 masak, basuh bj ade prg buat, so sepatutnya mreka bleh la menjawab soklan dari pembanci ni rasanya tak sampai pon setengah jam….


2) KESELAMATAN

ok,
yang nih setuju lah, sbb mungkin ada yang amek kesempatan maka mereka sangat bimbang nak bagi senang2 org masuk kan…


aperpon, mereka golongan ini nih, mungkin bleh jawab online nye survey kan…

semoga kerja banci membanci nih berjalan lancar, bagikla kerjasama kat mereka yg datang tuh…


**apsal lak ko beriya sgt nih psl banci banci nih hany**
Komen
3 Komen

3 comments:

mizz sue said...

thanks kak.skurang-kurangnya akak menyedarkan org, kpentingan banci ni..sgt bguna kak..kerjasama anda amat diperlukan..ada kawan(pembanci) bgtau ade yang xtau pun pasal skang ni banci..emm..sedih.padahal promosi dh byk kt tv,radio dll..kebanyakan cina yg xtau pun pasal banci ni.

suamihanyisterizuki said...

a'ah ituler, kesedaran tak meluas kan...ntah la da...

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site www.mzhany.com
Is this possible?