Ini Wilayah Hijau: Pasir ganti Gula?


27 July 2010

Pasir ganti Gula?

 

Korang perasan tak?

 

walaupon gula, minyak, gas naek harga…bantahan ke ape ape suara yang tak puas hati, tak berapa kedengaran kan. Takkan la tak de sape pon yang hairan akan kes nih, nak nak lagik dekat dengan umat Islam nak menunaikan puasa nih…heran tak?

 

 

sebaleknya,

isu pasir sangat di gembar gemburkan, dan telah lenyapisu gula nih…hurmmmm….

 

 

**seyes, korang terai fikir psl org org kampong yang carik rezeki dgn membuat kuih muih ni…hurmmm**

Komen
4 Komen

4 comments:

syalinda johari said...

hany.. mcm mana ngn umah ko? cey saja ja dok tanya tang ni.. huahauaa

ardinihumaira said...

pasir ganti gula tu cmana kak. iskkk... ;p kurang faham. isi pasir naik hargake.. hehe dasar tak tahu isu semasa dni ni ;p

Murni said...

25sen tu naik harga gula...rasanya minyak petrol naik 5sen jer....apa pasai gula boleh naik 4kali ganda???heran heran....politik is soooo dirty....i dun like

suamihanyisterizuki said...

linda, ahahah hang memang...mcm duk umh hang je linda, tp tak gemar tang awek seksi kt sbelah umh tuh, tak soookaaa aiii...kang bertmbah dosa laki i..huhuuh

erkk, dni...huhu cmne nk explain eh...hehehe, isu pasir di gembar gembur bg menutup isu gula yg mane lagik teruk....

nani, erkk no komen..hohoho