Ini Wilayah Hijau: Nak tanya, psl iklan nuff...


12 July 2010

Nak tanya, psl iklan nuff...




kalau kita on kan SHOW CHARIY ADS kat belog kita kan....ye tahu kita takkan di bayar untuk charity yang keluar kan, tapi nak tanya adalah, kalau on show charity ads, kalau ada iklan, BE ker....adakah BE @iklan tu masih keluar macam biasa, atau charity ads shj yang akan keluar???


macam berbelit je soklan nih...
Komen
5 Komen

5 comments:

Zack Zaifull said...

memang tak paham pun soalan dan tak pernah nampak/dapat plak show charity ads tu... kalau google ada la

suamihanyisterizuki said...

ahaha jang...tak fhm ker?

huhuhu

ardinihumaira said...

err... show charity ads tu cmana ye.. ---> ni lagi teruk dni p tanya soalan lak huhu.. betul2 tak tahu, kak

suzzsuzie said...

sy pun nak tau jgak psl ad charity, buffered earning, metered earning tp sy rasa mcm tak paham soalan ni...hehe

suamihanyisterizuki said...

heheh, dni, xper la sama sama belajor..huhuhuu