Ini Wilayah Hijau: TAKDIR


31 July 2010

TAKDIR


erkkk,
sebenarnya sekarang nih hany tengak nonton cite TAKDIR kat tibi 3 nih.


Citer nih (dari sinopsis la, mane habis lagik kan) pasal, mat despatch yang sukakan seorang cikgi lepasan ijazah. ye la mat despatch ni kan mane la berpelajaran, pastuh lak gaji pon secoet jer…


pastuh kan,
yang besh nya…masa setart citer kan, si mat despatch tuh pon masuk meminang…yang besh lagik…mak si pompuan siap buat muker lagik bile tengok cincin tunang. hohoho hany ngan MZ nih tertanya tanya sape la si hero nih kan…


sekali, korang tahuuuu saper???? ahahaha si SAM SAHEIZY tuh. ooo mentang mentang dia jadi despatch dalam citer Adnan Sempit tuh.hohohoho terus kitorang smangat nak tengok tau….korang bayangkan si SAM nih, memang sangat sronok yer….


sangat semangat nak tengok…korang tahu, bakal mak mertua mintak wang hantara RM50,000, hohohohoo...


Heroin – yang muka mcm SITI tuh FIDA eh nama dia
Hero – SAM SAHEIZY
Mak Heroin – AZNAH HAMID (tetibe terigt halimah jongang hehehe)
Bapak Heroin – KAZA, kuuuuu jejakkkkk jalan berliku….
Mak Hero – AFIDA ES


meh tengokkk jommmm ;)
Komen
2 Komen

2 comments:

suzzsuzie said...

tgh tengok ni....mak dia marah kan? lepas tu nk berkorban la kengkonon...tp tak tgok abis la hany

suamihanyisterizuki said...

huhu,
nanti sy buat sinopsis hehehe...suke tgk citer sengal camni....