Ini Wilayah Hijau: Kembali lagik!!! Lucky visitor…


15 July 2010

Kembali lagik!!! Lucky visitor…




hehehehe,
sebelom hany buat untuk pengunjung ke 10000 kan, so kali nih untuk pengunjung ke 20000, yeayyyyy!!!


macam biasa, korang kena…

1) capture@prinstsscreen , bila korang nampak 20,000
kat counter mzhany nih…


7-10-2010 11-06-57 AM


2) pastuh, silalah email ke

okayyy itewwww saja…owhhhh, counter hany nih ni bleh refreshhh heheh, so nnti kalau agak2 dah dekat tuh, bole jer kot…huhuhu tak tukor lagik nih…..kan kalau tukar kan, dia reset jadik 0, camner….
Komen
15 Komen

15 comments:

Amir Izzat said...

salam,waah!! ha,bagi kat amir ar..erm...kena test gak nie...hehehe

suzzsuzie said...

ramainya pengunjung...suruh dtg tmpat ksuzy boleh?

Zack Zaifull said...

hehehehehe..... will I???

suamihanyisterizuki said...

amir, hehhee nk buat contest, tp mls lak kena mengadili...lucky visitor je la sonang kan....

k.suzy...hehehe ok ok nnti promote akak...;)

suamihanyisterizuki said...

jang..maybe...hehehe skrg kan jang tgh bertuah...dpt duit sokmo...hohoohho

syahira ariff said...

kreatif
=]
dapad hadiah tak?
hadiah aper?
lalalala

suamihanyisterizuki said...

dapat hadiah dear..hohoho tp xbeli lagik.hehhehe..

masa 10k visitor dulu akak bagi termos UTM. eh termos ekr? alaaa yg letak air tuh, tp bleh thn air panas...

zulaikha said...

waa..sonok2.. nk try gk.. ngeh2.. lg 9XX.. jenuh gak nk tgu ni... tp xpe.. cmbest je wt gini.. :P

suamihanyisterizuki said...

hohoho itu ler, jenuh ler nak nunggu, maklom ler belog tak hot...hehehe

mizz sue said...

okay2..tiap mase nak buka blog akak..hihi

suamihanyisterizuki said...

hehe ok da sila la...kot kot bertuah kan

Zack Zaifull said...

lalala.... 755 orang lagi. adakah esok atau lusa???

AiZ said...

^__^ insyaAllah kalau ade rezeki aiz.. gagaga ^__^

bestlah.. ^_^



Aiz latest entry
Aiz suka anonymous macam ni
Blogger sekarang masak tak sedap tapi paksa orang makan?
Blogger jenis apakah kamu? PENIPU?



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Jen Archer said...

Hi, hope it's OK to contact you with this comment. We'd like to offer you to be included on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Jen

Nur -al- Ain said...

cehhhh.. bile la terkene lucky numb ni.. hhiiii.. teringat milo la kalau dtg sini ;0