Ini Wilayah Hijau: nak selsema sokmo la, kalu camni gak..;)


24 July 2010

nak selsema sokmo la, kalu camni gak..;)

 

 

 

 

hehehehe,

hari nih breakfast suami masakkkk, wuuuu sukernyer…adakah sebabnya hany xsehat? maybe gak kot….

 

 

MZ masakkan nasik goreng jer, beshhhh…(pujiii tuh)

 

 

240720103089

masa MZ tengah siapkan seme nih, hany naek mandiii

sronok ye ngko….

 

 

240720103090

tadaaaaaa,

ni le dia nasik goreng xpresss….

 

 

kalu dah nama org ganu, mesti ade kopok kan….

 

240720103093

kopok keping nih, mmg sokmo ade stok kt umah, ptg ptg,

makan sambil cecah sos pon beshhh….

 

 

Masa hany nak mandi,

dengar la MZ duk menumbuk bawang tuh, huhuhu pompuannn kan, sayang beno brg2 dia…siap ckp kt MZ janganla tumbuk kt atas kabinet dapur tuh, kan ade marmar kat atas tuh, takot le pecah kan…hehehe

 

 

tu ler bezanya kalau pompuan ngn laki masak kan…dorg main tumbuk je kat mana yg nyempat, kite pompuan nih, haruslaaa pikir panjang kan…hany siap suruh atas kain lagik…hoho MZ tak layan…seb baek tak de ape2….pastuh lagik 1beza laki ngn pompuan masak…pas masak laki bior je seme barang kt situh…ni MZ la kan org lain hany tak tahu…udahnya kite la yang nyimpan seme bagai tuh kan…hohoho

 

 

aperpon,

b mekaseyyyyy….tengahari nih b nak masak ape lak???

 

 

**amboi, lemak ko hany**

Komen
7 Komen

7 comments:

Liza said...

the keropok look so yummy, nak skit boleh?

suamihanyisterizuki said...

boleh, nanti hany pos eh ;)

Salbiah bt Karim said...

mesti berselera hani makan kan, hehe

mizz sue said...

sedapnye...msti best kan

suzzsuzie said...

cek abang yg masak...tak sedap pun jd sedap...ok la tu siap ada keropok lg....

suamihanyisterizuki said...

salbiah, a'ah berselera le mkn org sediakan..hehehe

da, sedapppp (ahhaha amek ati)

kaksue, tu ler pasai, terus jd sedap,kopok tuh menmbhkn lagi sodapnye

snowwhite664 said...

kopok! nak kopok!