Ini Wilayah Hijau: belok jangan tak belok...


05 July 2010

belok jangan tak belok...





hohohoo,
opishh saya dah belog YM, blogspot jugak....apatah lagik facebook kan....uuuuuu, naseb la kan...nak buek camno, marah ker geram ker...ape boleh buat...setakat tu jer la kan...


oleh itu,
saya akan melawat umah anda sekalian pada waktu malam ler....and tengahari ker...ehehhee...pepandai ler carik jalan nak hidup ye dak????


kalu sesape nak chat dgn saya, add la dekat SKYPE...inilah instant mesengger yang rasmi...ohohoho, sah sah la bebudak opishh je yang ade skype ni kan..huhuhuu...aperpon masih boleh email..ahahaha... oriteee adioosss


**apehal lak ko ber saya saya nih**
Komen
4 Komen

4 comments:

sue PINK said...

la...xbest la cam ni kak..harap2 opis su xblock blogspot..klu tak..emm..boring r klu xde..untuk hilang kan ngantuk..

littlehumblelynn said...

jahat lagi zalim org itu kan..smp hati..janji keja jalan dah ler kan??

Lady D'yot said...

tp skype pon lmbap..asyik terdc je..huk huk

suamihanyisterizuki said...

sue, huhuhu xpe tmpt sue xkena kot...

lynnn, xpe la org tu jalankan tugas, xleh slhkan dia kan...xpe carik cara lain, hahaha beli broadband ker...ahaksss...

kak d, eh silap lady D gitewwww...skype xlembap, tp hr ni tenet mmg mengong...