Ini Wilayah Hijau: Luahan Hati Binatang…


05 July 2010

Luahan Hati Binatang…

hohoho, meh dengar luahan hati minatang nih..huhuuh



lembu

Sedap-sedap jer korang kata bodoh cm lembu ye ?!! ingat aku sekor je ke yang bodoh tak sekolah ? Tu banyak jer binatang lain tak pergi sekolah apsal tak kata bodoh cm kambing ker ayam ker...


haruan

Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang dorang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal ? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapa dah sekilo, mahal kan..kan... kan..
kera

Kenapa lak babitkan nama aku nie ? APASAL MACAM KERA KENA BELACAN ? Aku bukan makan sambal belacan pun~ tak glamer langsung la ! Letak la MACAM KERA KENA MANIS GULA kee... manis sikit!
murai

Elehhhh... apa hal jadikan aku perbandingkan lak nie...?? MULUT BISING MACAM MURAI TERCABUT EKOR... .Tu pompuan-pompuan tu lagi la... mulut dorang lagi bising kalau membebel…


** senyum senyum sengeh sengeh di malam hari**
Komen
4 Komen

4 comments:

fiq said...

comel2 nyer binatang2 tu berkata-kata. hehe... ada ea ikan haruan cantik cmtu?

suamihanyisterizuki said...

itu la fiq..akak rs cm pelik lakkkk kan..ahahhaa

fiq said...

monyet muka biru tu pn comel. suma spesis rare je ni. hehe..

suamihanyisterizuki said...

biru sbb makan belacan kot ;)